Pagina's

zondag 5 maart 2017

Flowers

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie langskomen en bedankt voor de superleuke reacties op mijn vorige blogbericht. Heb er van genoten om ze te lezen.
Vandaag heb ik een kaart gemaakt met mijn nieuwe spulletjes, heerlijk om ze dan even uit te proberen. De stempel is van Penny Black en de stikrandjes zijn van 49 market.

Ik heb de bloemetjes ingekleurd met zig clean color real brush. De tekst flowers heb ik zelf geschreven met de zwarte zig maar moet nog veel oefenen haha.



Geniet nog van deze mooie zondag!

Lieve groetjes Maartje

4 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart en de tekst past helemaal prima bij. leuk dat onregelmatig effect. Past gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeel mooi Heb je de bloemen erop geplakt? Lijkt wel een beetje schaduw in te zitten....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die mooi !!
    Leuk met dat randje langs de kaart.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen